Hanna Theee Fixer!!

idag har jag fixat värsta grejerna sörru!!
först och främst har jag fixat radio, PÅ DVD:n!! ;) fixat högtalarna i surround systemet så ny kan jag lyssna på riktigt!! och inte i någon skit radio eller via tv som låter som en ihålig burk.. yeey!
och sen nr två jag fixade var löstelefon!! låt mig få höra ett WOOOOOW! ;)
anledningen till att jag inte har rört hemtelefonen på ett år är för att av någon anledning slutade lösen att fungera o mamma kastade in dem i ett skåp så fort hon kunde så klart!
och stå fast i en tele med 3 cm lång sladd o vara stående i en halvtimme o snacka med mormor har ju inte vart det bekvämaste, så istället hade jag tilloch med slutat svara i hem telen för att slippa bli fast i hallen. men nu är den i gång och nu kan alla ringa 15 timmars långa samtal till hem telefånken igen om ni vill!
jag vet en som kommer bli nöjd iallafall.. host* deb, host* ;)

sen blev det cykeltur på min rosa cykel ner till långsjön idag igen o träffa syrran där.

Mitt första "bad" i sommar blev gjort idag oxå!! jag doppade aldrig överdelen för jag ville inte åka hem med en helblöt tröja men allt annat doppade jag ;)

nu har min fot somnat så nu måste jag upp o röra på den så den vaknar!
c ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0