N Life Goes On...

jag suger på att updatera, inget som behöver diskuteras.. HAH sorry
är iallafal back to reality, a f-ing cold Sweden. sitter och chillar i duntäcke och duntofflor och lyssnar på The voice.

jobbade måndag till lördag denna vecka o sen körde jag resten av tiden i stort sett så va helt slut på kvällarna och däckade på 2 minuter, that's one of all excuses...

idag var jag ute med Fluffyy, drog ner till långsjön o chilla, va skit fint väder idag och ofc så var det crowded där..
sen somna jag sååklart på soffan efter lunchen,(som allti). strax innan 00 gick jag ut för att träffa delia en snabbis och snacka lite bara, men helt plötsligt var kl 02 och det var helt dimmit och kallt o det blev dags att gå hem..

e väl dags att ta sig till sängen jag med snart, med tanke på att klockan börjar närma sig 4 nu.

träffade Dj BabyJ på jobbet och här e en länk till hans blogg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0