Night ligths out

just nu sitter jag på balkongen o har det mysigare then ever! sitter med lyktor tända, duntäcke, te, stjärnhimmel, musik och datan. jag försökte få in en bra bild åt er men kameran e keff o ljusen lika så, så bilde blev mest mörk. haha

bör väl gå till sängs snart. så det inte blir som igår, när jag vände mig om och skulle gå o lägga mig hade timmarna flytt iväg och solen var uppe och det var jätte vacker soluppgång.. men då insåg jag att det var verkligen dags att lägga sig!

när jag låg på långsjön idag med Linda (min kära syster), var den en som frgade om vi var tvillingar,, HAHAHHA
eeh nej.. det var väl en kompiemang för mig, I och med att min syster e väldigt vacker, men med tanke på att det e 12 år imellan oss så tror jag nog inte att vi är tvillingar. haha oftat brukar man väl iallafall var jämnåriga när man får en sån fråga. Men Linda ser ju ut som tolv ioförsig !! haha skoja, men hon ser yngre ut än 28



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0