R u on?

långsjön för 3e dagen irad blire idag dåra.. haha
kanske tillochmed badar idag, Kanske! badade igår, men doppade mig aldrig så idag blir det mer påriktigt i så fall.. haha idag e grace sofia och kane oxå där.. alla mina älsklingar samlade på ett ställe, blir inte mycket bättre. ? ;)

juste! hade nästan glömt bort! jag hade skit läskig dröm inatt, den va så jäkla verklig oxå..! den hade med en av mina kära vänner att göra.. ska försöka googla lite o se om de e ngt som betyder ngt.. hoppas inte.!  haha ni kanske tycker ja e lite löjlig o ska kolla upp den, men har ni aldrig undrat om drömmar har någon betydelse, typ att dom försöker ge en ledtrådar eller ngt som kommer hända?? haha elelr e det bara jag som har sett på för mycket filmer?

a,ja. efetr jag har vart i Långis ska jag träffa ett par gamla kompisar ja inte träffat så Lääänge..
vi brukade hänga rätt mycket förr, back in the days u know.. ska bli jätte kul faktist :)


nu e det off  to longlake on my pink bike ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0