we got each other

en tanke som slog mig imorse var att mina grannar måste uppskatta när jag städar hemma, för när jag städar gör jag det alltid nästan direkt på morgonen när jag vaknar, och vilket betyder att jag brukar springa runt i stort sett bara underkläder och damsuga skrubba golver diska o ja, du fattar vitsen.. HAHA

förutom att städa i min bikini idag så solade jag på balkongen, sen var det planerat att ja skulle fika me vanessa och lidman men dom bangade tillslut för vi flyttade fram det pga att nessa fick besök o hon inte ville langa dissen till sin gudmor.. så tjejer vi får ta det någon annan dag.!

så jag ended up i långsjön med syrran, sen åkte vi hem till henne och jag blev kvar där till tolv då jag tog min rosa cyckel och cruisade hem..och nu har jag bara muppat mig här i snart 3 timmar... farligt!!

imorgon ville syrran åka bort till gålö och tyup sola eller något sånt shit, kommer inte ihåg var det var.. så jag kanske åker med henne. annars blir det nog fika med jonte från klassen, han smsade nyligen och frågade om vi skulle samla upp klassen o catcha upp lite tesammans..
only time will tell...

BFFs <3solning på balkongentheo i yankee cap

 lite blandade bilder från senaste dagarna..
1a bilden e Celine världens sötaste niece, 2a bilden e mig saris laura när vi flippar ur lite i sommarvädret, 3e är utsikten tidigare idag när jag låg på balkongen o sola och sista e Theo som goes gangsta i sin yankee keps som jag köpte till han i usa, ;)

good night, nu ska ja försöka fixa ny desigt eller ngt shit till bloggen om det går som ja vill..
C U next time I C U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0