catching up

JAG HAR BLIVIT GUDMOR! 
( behovde bara saga det allra forst innan jag sager nagot annat !)
han heter Kane och e varldens sotaste! han foddes 3 juli 2009 klockan 21:41! 
(15:41 var klockan har i florida. min tid)
jag ska lagga in en bild pa honom sa fort jag bara kan!! har honom som bakgrund pa mobilen jjust nu ofc!

kom nyligen hem fran the keys. och det var SA UNDERBART! rena paradiset, som allt annat har i florida, men the keys e ngt helt speciellt. det e usa's sydligaste punkt, och det e narmre till Cuba an till Miami dar ifran.! sa det e ju i bahamas omrodet dar eller hur ni vill att jag ska beskriva stammningen, men det var som en drom! bara att jag inte vaknade upp i en sang i sverige och : shit noo det var bara en drom.. ;)
har saaa manga underbara bilder jagg ska forsoka hinna ladda upp i morgon sa fort jag kan,,
jag sag hajar, aligatorer, delfiner, lobster, massa fiskar och hel grona( nastan neon grona) stora odlor, mini mini deers som bara finns pa en av oanra i the keys (the keys bestor bara av massa hundratals oar) och inte nagon annan stans i heeeela varlden, coolt va?? ;)

vi akte ut och paddlade kajak i det helklara turkosa bla grona vattnet som e sakert over 30 grader varmt. vi hade underbart, traffade craig och hans "nya" dotter som e 18 som jag inte traffat forut. (lang historia..) sen traffade jag sklrt Jill, Kathy, Craig och massa andra. b.la. en helcool pirat gubbe som e sa cool som det gar att bli, han e typ 70 80 ar, ser ut som en riktig pirat och e standigt ute o fiskar..

men maste ga och lagga mig nu om jag ska orka upp imorgon, ska lagga in massa fina bilder jag tagit oxo sa fort jag kan..
och tack linda for kameran jag fick lana, ni e bast(tankte inte ta med mig kamera egentligen, och e sa lycklig att jag tor med mig den nu, for har saa mkt fina bilder att visa)

ni far lite bilder fran internet sa lange tills jag laddat upp mina egna!



Kommentarer
Postat av: sofia

Grattis till gudbarnet (:

2009-07-07 @ 18:10:40
URL: http://sjuttondejuni.blogg.se/
Postat av: Laura!

JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!



veeeeeeet att du har det fett bra å allt därborta och jag är skit glad för din skull men dumma hänski pänski som bah lämnade mig sådär... (A)



Pussar!

2009-07-09 @ 21:55:22
URL: http://fluffyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0