online radio

insag precis att det var alldeles for langesen jag gjorde inlagg.. igen.
har vart lite busy och inte rgtigt kanns att jag velat spendera tiden framfor datan men nu far jag uppdatera lite..!

pratade med familjen dar hemma forsta gangen pa ratt lange faktist, vi vat i tyrone mall idag och jag kopte lite presenter, hittade en jatte fin new era, 59 fifty keps till theo, hoppas han blir blad. men jag gillade den och den var heelt ny och kom in igar eller idag till affaren tydligen.
sen kopte jag en kalender pa VS och fick en lite VS-hund pa kopet, och jag behaveren almanacka infor det kommande aret! har bestamt mig for att verkligen ta tag i kor kortet nar jag kommer hem, och vill saaaaa himla mycket kunna ha ett tills jag fyller 18 om ca 6 manader och det gor mig lite stressed out! i och med att 2an i gymnasiet e det jobbigaste aret av de 3 sa kommer jag behova alla tips som gar att fa, sa drank mig i tips om hur jag ska plugga for korkortet!

och jag blir gratfardig av att tanka pa att jag har ca en vecka kvar.. jag dor! kanns som jag bara vart har en vecka..?? eller hamnade jag i koma i ett antal veckor?? Men samtidigt vill jag bara halla alla mina syskonbarn i armarna och krama o pussa dom! speciellt min gudson som jag inte traffat annu! ska bli sa kul och spannande att traffa honom! 


 igar var en UNDERBAR dag! (varje dag e det har, men igar var riktigt skon)
jag och joel cyklade vid 11 tiden for att ta oss till sunset beach som e pa andra sidan halvon eller vad man ska saga, sa vi cyklade i en timme, men cykelvagen var superskon och hur fin som helst aven om vi cyklare vid en stoor vag, och sa sag vi en delfin pa riktigt nara hall, den var kanske 30 meter ifran oss, eller KANSKE 40.. ;) haha
sen lag vi pa stranden och stekte till klockan 4, halv 5 och cyklade en timme he, och de var sa skont.. !
sen hade vi taco kvall har hemma med grannarna och spelade pictionary, det var askul och mitt team vann saklart!

ska antagligen till poolen imorgon och sola lite, maste fa lite farg innan det e dags att dra sig hemmot igen.. :(

lyssnar pa web radio just nu, http://www.933flz.com/main.html 

typ en san hund fick jag pa kopet med min kalender! ;)

och bilder fram The keys kommer nu! men i ett nytt inlagg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0