shame..

mycket mycket dalig uppdaterig..
men har gjort lite av allt mojligt har under tiden..

var ute pa lunch med ankan och joel har om dagenoch at sushi och den var saa god! tanker fortfarande pa den lite da och da.. ;) haha
SUSHI CALIFORNIA ROLL PLATE

ska jag vara alrkig sa har det faktist regnat har de senaste 2 dagarna vad jag kan minnas. men det har var valdigt mysigt oxo! man har lixom fatt tid til annat, vi var pa ett stort outlet igar typ, vi var pa stranden dagen innan det, och senare den dagen hade vi middag har hemma med massa folk, idag tog vi en promenad till starbucks och fikade lite jag o joel. jag tog en frapucino kaffe som alltid typ,mm! sen idag hade vi ett mary-kay party har hemma och som tur var kunde jag halla ig stark och saga nej till att kopa alla dessa saker jag ville ha.. ! ( valdigt stolt) det var valdigt svart att saga nej eftersom det typ tusen olika produkter och hon sa alla dom dr knepen saljare alltid sager.. hah 

sen stannade dom kvar for drinka och sa, och det var mysigt att prata med alla.  imorgon blir det till att pack resvaska for tidigt pa fredag morgon, innan solen gar upp typ ska vi satta oss i den stora roda van:en och ta oss ner hela vagen till the keys dar vi kommer att var hela helgen och fira 4th of july vilket kommer bli jatte kul!


och gissa vad? vi ska till Miami south beach oxo nast nasta helg! kommer bli heelt undrebart, allt e som ett pardis har, sa fort man e tillbaka i sverige kanns det som att det e too good to be true lixom och att fllorida typ inte finns.. men men. det e tur att det finns!

sitter och gnubbar ogonen nu, kanns som dom gloder snart. sa val att ag skulle lagga mig for typ tusen timmar sen, kl e 4 pa morgonen hara och jag ska sova nu. 
maste bara tillagga att jag har kopt 2 st par converse oxo, ett par till sommarn/hosten och ett par till vintern och kalla tider..



Kommentarer
Postat av: Sofia

Skit snygga skor, och du har det säkert as bra men jag tycker att du ska komma hem :/

2009-07-02 @ 13:15:49
URL: http://sjuttondejuni.blogg.se/
Postat av: hanna

jo da, sorgligt nog so ska jag komma hem.. ;) onskar jag kunde bara sverige och bara hit det, sa ni oxa kan vara hara.me e ju inte pippi..

miss u baby love!

2009-07-02 @ 19:02:33
URL: http://hannatoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0