22-06-09

i had the best time @ the beach yesterday, men oftast sa kanns det inte lika dant dagen efter eller pa kvallen. haha
okej, jag blev lite rod o sa men jag smorjde in mig hela tiden, FAKTIST! aven om ni inte tror mig.. haha
men sa farligt e det inte, smorjde in med aloevera aftersun  grej och sant shit..   ;)

det var fathersday igar och jay fick valja middag och sa, det var jatte mysigt. vi at bakad potatis majskolv och lax.. (smaskelismasken som en viss person skulle saga) haha.

dom kopte massa ben&jerry's oxa, det var extrapris pa dom.! :D

imorgon fyller varldens goaste kille ar.. han fyller tio! gosh vad tiden gar snabbt! och gosh vad jag alskar honom, min lilla systerson!
sa imorgon blir det till att ringa hem till svealand och gratta min nephew (lr hur man skriver, dont really care haha)




dom smakerna blev det, men har inte smakat annu..


Kommentarer
Postat av: Linda

mmmm, vilken var godast ;)

2009-06-30 @ 08:55:32
Postat av: HANNA

Defenitivt imagine whirrled peace tycker jag! mm!!

kopte liknande glass forut oxa, fast fran starbucks, men kaffe mocca smak, den var supergod oxa! :)

2009-07-02 @ 10:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0