8 dagar kvar.!

är ledig även idag, vilket är mycket behövande eftersom jag har massor att göra idag..

min mobil har äntligen kommit tillbaka från lagning, efter ett ca halvår! :O och ska antagligen byta ut den mot någon annan mobil om det är möjligt, eftersom det bara har varit krångel med den...
så snart ska jag sprinda ner till mobile store och fixa det, sen blir det direkt till TC och springa lite ärenden där, träffa lite vänner och sen kanske hämta pengar av min ma´mmas kille som ville ge lite pengar som "bidrag till min resa", jätte gulligt, pengar e ju aldrig fel? ;)


köpte lite nya kläder igår oxå nu, o har på mig ena nya tröjan idag, :) från gina, ska se om jag hittar någon bild på den och lägga upp..
 men nu börjar jag få lite brottom! ;) vi hörs snart again !


Cutie. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0