ADIOOOS AMIGOS!


nu är det absolut sista minuterna här hemma i min lägenhet i stockholm på 5 veckor!
gick och la mig halv 4 imorse för att jag fick flipp och tömde ut heeeela resväskan och slängde ut hälften av klädferna  o packade om, ändå går den exakt igen nu! om man får tid efter taxfreen kanske jag gör ett inlägg ifrån arlanda, annars kanske jag mobilbloggar på flyget innan vi lyfter, skulle inte de va lite coolt? :P tycker jag iallafall! :P
 Soo, FLORIDA HERE I COME!


ocg skönt att lämna ett fint sverige med vackert väder, det känns alltid bäst tycker jag, och då flyger man inte i oväder heller!! ;)
 men jag kommer sakna er alla mina kära vänner och familj!! och när jag kommer hem e jag faster igen (OCH GUDMOR!) 

så stay tuned, så kommer ni få massa uppdateringar och bilder och stories från underbara Flo-rida ;)
så nu bär det av till florida 4e året i rad, inte illa va? :)  trodde nästan jag skulle vara tvungen att bryta mina "traditioner" men lyckades övertala mammsen och pappsen xD

kommer nog somna på planet, har nog sovit en natts ordentlig sömn tillsammans på de 2-4 senaste dygnen!

HEEEEEEEEEEJ DÅÅÅÅ SVERIGE!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0