another day gone..

kom precis ur från en varm-underbar-lång-dusch!! jag e en sån person som lätt duschar en timme och har svårt för att göra snabbduschar.. så skönt att bara känna sig varm och ren o fräsch!

idag köpte jag yttligare lite presenter till mina småkusiner i florida, sen käppte jag en solfaktor 15 från LDB, men kanske behöver en starkare oxå, eller vad tycker ni? en stark till ansiktet ska jag iallafall ha, man vill ju inte bli skrynklig som ett 80 årigt russin!! ;) men sololjan köoer jag nog på taxfreen, vet inte om de blir så mycke billigare, men whatever..
sedan träffade jag lite vänner och köpte lite saker, men kan ej säga för en speciell läsare kanske läser detta och då avslöjas något lite för mycket, men kan avsjöja det om några dagar om det är någon som ens e intresserad, haha :P

träffade saris när jag kom hem, vi gick till donken, jag köppte en glass och hon en läsk, sen gick vi runt och flummade rejält, och gick till coop och köpte lite godis, haha
så sitter o känner mig lite fet o äcklig just nu.. ;)

imorgon är det skolavslutning och vet inte vad jag ska ha på mig ännu men bestämmer det imorgonbilli för då känner man bättre vad man e sugen på att ha för något, men klänning och klackskor tror jag det lutar åt..
FAAN VAD SKÖNT!! ETT ÅR AVKLARAT I GYMNASIET!! fan vad snabbt det har gått, och jag har fått massor med nya underbar vänner som alltid kommer betyda mycket för mig! fan vad vi e grymmmmmmaa!! bara 2 år kvar!
men när man v'äl tar studenten så tror jag att det är mycket mycket mer än bara glädjen som kommer att hoppa över en som en chock, tror även mycket ångest och lite sorg kommer över än. att man "äntligen" ska ut i det riktiga arbetslivet (om man nu inte ska plugga 50 år till för att bli läkare, och sedan dö innan man hunnit börja jobba).

JUSTE! och så fick jag ny mobil idag!


imorgon blir det upp tidigt, duscha kolla kläder och sedan sminkasig o kanske platta håret om det behövs (har rätt platt ändå), och sen skynda sig iväg till avslutningen..! börjar 10 så hinner nog med ett inlägg innan jag åker ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0