Avslutningsdag..

har på mig en röd klänning o legging under, väret utanför e skit och jag kommer frysa ihjäl i klackskor, men får väl leva med det.

när jag vaknade imorse var jag på jätte jobbigt humör, jag var typ irriterad fast för mig själv eller vad man ska säga, brukar ni känna så eller e de bara jag som e lite wierd o så?
käkade morötter, sen började jag må fett illa och har ingen aning om varför, men det var inte ifrån morötterna iaf torr jag inte, men kände att jag kanske behövde äta något mer än morötter och eftersom jag bara har bajs-frulle hemma just nu blev man inte särskillt sugen på frukost, men tog typ dom sista 15- pastafjärillarna som blev kvar från middagen igår, haha kansker låter skitäckligt, men fjärillaspastan e ju asgod eller hur?

läste nyheterna på aftonbladet.se imorse och läste att en 15 årig tjej blivit mördad i stureby natten till måndag eller söndagen eller så, och gud vad hemskt! stackars anhöriga och nära vänner, och framförallt stackars flickan! stureby är rätt nära mig oxå, ligger ju på vägen från älvsjö mot gullmars någonstans..

sen läste jag oxå att dom har hittat flygplans stjärtt-vingen på planet som krahade, och det är ju bra! hoppas dom hittar svarta låderna, man vill ju lixom veta vad som egentligen hände. och plus att dom har kunnat hitta 24 kroppar, vilket jag tror är en lättnad för de anhöriga till dem som krasade, att man iallafall kan begrava dem och har hittat vart dom krashat och allt såt där.

iallafall...

Morgonens låt tycker jag absolut är;

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Jag har inte fått placering än, men det kommer väl snart :)

vart ska du och vilka åker du med?

2009-06-10 @ 09:30:53
URL: http://hedvigwaller.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0