Bakar och mobilbloggar!

har ni sett att jag mobilbloggat?
testade precis för första gången! kul ju?! :D sitter o käkar en bulle nu, men dom e väldigt söta o mår snart illa av allt!.

ska duscha snart ändå, e helt slut. jobbade idag till kl 4, men kom hem vid 6 nästan,  det var otroligt mycket idag, hann inte äta luch elelr något, inte ens dricka vatten typ xD stor inte stilla en sekund och fick lov att lämna kvar bestick-rullningen till på måndag åt dom andra för att allt kom efter när det var så mkt att göra.

sen åkta jag hem till linda och gosade med celine :D sen åkte jag o mamma hem o baka vaniljfyllda bullar började klockan 9 och e precis klara!

e as trött sov 4 timmar inatt sen jobba stenhårt och jobbade kvällen innan idag oxå och var med srais o deb o laura igår.
imorgon blire fika hemma hos mig för familjen för att säga hejdå eftersom jag åker nu ju! har faktist ångest..

måste fortfarande växla pengar och köpa med mig kaffe, sen  måste jag packa och allt.
blir väll upp tidigt imorgon oxå..

kä'nner mig som en stor tjockis nu efter 3 jätte söta bullar!

slänger iväg ett mobilinlägg imorgon bitti om jag inte för det via datan, för nu kan jag ju ;)

see yaah- XOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0