etttusen

har ni sett hur fin himlen är på kvällarna nu? den är helt vacker alltså!
tänk att nu går solen upp någon annan stans på denna jord, satidigt som den har nyss(några timmar sedan) gått ner bakom husen här i stockolm, men vi fortfarande kan se hur den färgar himlen i sina vackra röda, oranga, gula, grönaktig, ljusblå  och blåare uppåt..

ja, det är denna tid på dygnet fröken hanna börjar filosofera som ni märker, hahaha. sittandes med min enormt stora blåa te-mugg bredvid mig med söderte i för tillfället, och blickar ut genom fönstret mot den färgade himlen..

förutom att det där över gick över till hundra tjugo % flumm snack så sitter jag framför msn och nördar mig med nörden JOHANNA! ;) I love that girl..

och jag kom presis på att jag har inte lång tid på mig att packa och handla saker och fixa innan resan..

Måndag; Ledig = köpa present till sofia, sedan kanske man hinner fixa något, sen måste jag umgås med min syrras bebis innan jag åker, kommer ju inte träffa henne på 5 veckor så hon kommer blivi vuxen nästan tills jag kommer tillbaka!
Tisdag; Skolavslutning, hem till Natta och grilla och bada i pool ! :D
Onsdag; Fira Sofia, vara hemma hos henne och ja... FRIRA!
Torsdag; inget planerat ännu; hinner väl köpa solkräm, svenskt kaffe och annat tråkigt att ta med till Min moster i USA, ha någon form av miggad me barndoms vännerna kanske? eller vara med familjen innan jag åker
Fredag; Jobbar
Lördag; Jobbar
Söndag; PACKA PACKA PACKA
Måndag; Absolut sista dagen att köpa/pack glömda saker o säga hejdå till alla..
Tisdag; JAG ÅKER! planet lyfter innan 12 har jag för mig..

uuuuupppss!


those bad goys, i just love them!


Kommentarer
Postat av: maria

Tack så mycket :) det värmde verkligen. Jo.. undra när han kommer på att han inte har mig längre. :P

2009-06-08 @ 01:36:39
URL: http://mariscal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0