Flo-Rida

heeeeeeeeeelo allihop!
ar i florida nu som ni antagligen redan klurat ut, resan gick bra, men borjade inte lika bra jag overvikt och fick slanga ut lite grejer och so. men det gick bra tillslut.  pa planet satt jag bredvid en snubbe som skulle vidare till vegas och spela poker :P haha

har e det varmt som tusan och fuktigare an i regnskogen nastan, haha. men underbart endo. igar var vi ute och cyklade ner till downtown och runt lite har och vart.

kameran jag lanade av tolga funkar inte sa bra att ta kort med.. vet inte vad det ar men ska be grannen som oxa har systemkamera kolla pa den.

idag ska jag jessie och hennes kompis aka till the mall och shoppa lite, sen pa lordag ska vi ha en jatte stor midsommarfest for over 150 pers, so nar min moster kommer hem fran jobbet hamtar hon oss vid the mall och sen ska vi ngn stans och handla godis till fiskdamm och andra saker till pa lordag.

ska lana jessie's kamera sa ni for se lite bilder senare idag,,
och for er som inte vet sa e klockan -6 timmar har borta, alltso e den bara halv tio pa morgonen har.

Hors senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0