forgotten

kom precis på att jag helt gjömt bort att göra något nytt inlägg..!
Festen hos Sofia igår var rolig, och efter det åkte vi till "sågen" där det vad villområde de va fest i en tjej som fyllde 17 och huset bredvid fyllde en annan brud 18 år. helt plötsligt stod en stor gammal hippie wolksvagen utanför med en disco kula i och massa folk dansade på taket! haaha men det blev inte allt försent hem, och vi fick skjutts va någon ozzy eller vad han hette och mathias..( kompisar till Sofia)
idag har jag bara packat hela dagen och pillat med småsaker... och ändå har jag bara fått i några få t-shirts och ett pas skor i resväskan..  men fick hjälp av deborah. :)

ska snart till brosan och lilla familjen, :) dom rigde från jobbet tidigare idag o frågade om jag ville jobba på måndag o få ihop rista liten res-slant men tror jag måste säga nej, man måste ju få tid med familjen oxå..? inte sant? jag jobbar ju fredag och lördag.. eller tycker ni jag ska jobba måndag oxå? så jag får en 500-ring extra? HEEELP MEE! kan inte bestämma mig..

blev ingen puckoglass igår, men åt idag, och den var asgod tycker jag faktist! om ni gillar cholkad kommer ni oxå gilla den tror jag..:)

BARA 5 DAGAR KVAR TILL FLORIDA NU OCH JAG BÖRJAR FÅ LITE PACK ÅNGEST!...ngt knep?

PUSS PUSS!

Kommentarer
Postat av: aman

Gaah, florida! :D jag vill också.. vart i florida ska du någonstans? :)

2009-06-15 @ 19:05:10
URL: http://amandasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0