Free my mind

Har duschar nyss och satt på mig rena fräscha kläder och känner mig helt enkelt FRÄSCH! haha

satt och snacka lite på facebook med joel som oxå ska till florida, och jag frågade han om han hade fått besked från ambasaden (eller vem det nu är som ger svar) om ett godkännande eftersom jag inte hade fått det ännu.
(och det är ändå nästan en månad sedan jag anmälde mig där) och då svarar han ; ja det e klart, dom svarade på en gång och sa att jag e välkommen in till usa! :D  
och jag blir lite nojig och det ända jag fick i mitt huvud då var allt krångel det skulle bli och måste ansöka om och ringa runt till ambassaden typ...
men fick en lättnad 20 minuter senare när jag hittade ett inloggnings ställe på esta's sida, och där stod det att jag vad Godkännd!

Åååh vilken lättnad! :) nu ska jag skynda mig ner i källaren och rota runt bland sakerna som fyller det lilla utrymmet ända upp till taket!!
ska leta efter lite sommarkläder ..

HAHAH här får ni ett kort litet roligt klipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0