JA MA HAN LEVA, JA MA HAN...!

Grattis varldens finaste pojke! Theodor, min lilla systerson!
shit assa vad tiden gar fort! han fyller tio idag, kommer ihag den dagen han foddes, idag for tio ar sen, en regnig juni dag, och jag var 7 ar gammal, tiden gick saaa langsamt och jag satt i bilen med mamma (kanske ngn annan oxo kmr inte ihag), och tjatade o tjatade pa att fa aka till BB och kollla pa honom, men mamma sa hela tiden, ja ja snakt ska vi, vi maste vanta.!
sen var han dar, liten och rod, i en blabar-mossa pa huvudet..
GRATTIS ALSKLING!

Kommentarer
Postat av: Linda

vad gullig du är älskling!! ja 10 år har gått ganska snabbt! men å andra sidan minns ju jag hur jag väntade på samma sätt när lilla du föddes! =) Theo hälsar o säger att han saknar dig massor

2009-06-30 @ 08:59:18
Postat av: Anonym

naw, du far skicka massa pussar till honom nu nar min stora ille e pa kollo!och pussa extra mycket pa celine fran migda eftersom du inte har lika manga att pussa pa nu, och vad tror du theo vill ha i present har ifran!? maste veta! och ring pa en gng nar grace aker in till BB! :)

PUSS

2009-07-02 @ 10:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0