late night show


bliden säger väl tillräckligt?

Var iallafall hemma hos Fredde och Grace och kollade på matchen där och hade jätte mysigt med chips, dip, te och godis och lilla sofia hoppandes runt i knät.

bättre lycka på onsdag, då vi möter Malta.



jag börjar faktist bli lite trött nu och ska väl lägga mig innan ett idag, kanske läsa lite i min bok eftersom det inte har blivit av på ett tag nu..
imorgon blir det nog en sväng förbi stan och kanske köpa lite grejer till resan om jag hittar något
(eftersom det inte blev av i fredags), och lite presenter maybe..

GOD NATT!




Kommentarer
Postat av: Hedvig

håller absolut med om fotbollen..., jag menar, kom igen!

ang. usa så vet jag inte vart jag ska än, men allt det där borde ju komma nån gång snart :)

2009-06-07 @ 09:48:08
URL: http://hedvigwaller.wordpress.com
Postat av: hanna

och så borde zlatan gå till frissan!

2009-06-07 @ 12:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0