Morning Sunshine!

God morgon allesammans! :)
så underbart med lördagsmornar! vaknade runt 9 idag men låg och drog mig ett tag i sängen så klart! det e ju lördag trots allt? ;) efter en timme var jag uppe på benen..

inte för jag har hunnit göra något ännu, förutom frulle! åt gröt idag igen, haha

Jag hoppas alla vet vad det är för dag idag?!! 6 juni! Sveriges nationaldag! Vet att det faktist är rätt många som inte vet att det är det, men nu får ni lägga det på minnet!
inte för att jag kommer göra något speciellt för att fira det men jag tycker att den måste nämnas iaf iochmed att vi är så dåliga på att fira den, vi svenskar..  haha!
idag ska vi alla vara stolta svenskar!

och vädret är ju fint och solit nu oxå! :)


lägg ner en minut av dagen och lyssna på låten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0