nattbagel

sitter med jessie och ater en natt bagel, ska nog lagga mig snart.. eller vad sags?
blev en jatte trevlig dag idag - och varmt! men i love it anyways.! det kom massa folk o kanner mig ganska trott nu.
fotade massa ! (hittade felet med kameran, och tyck inte jag e blond nu, men det var batteriet som var slut haha)  plus att alla andra dar tog tjugo tusen foton oxo, so sa fort bilderna kommer in so kommer dom upp har..!
sussane stod for lekarna och hade gjort jattefint med massa fina stationer och det var jatte kul! trots att jag tycker att dem va mer "vuxen" aktiga sa verkade barnen oxo gilla dom XD

jag och annelie tog en hel cooler fylld med is och iskallt vatten och lurade ut annica och tippade den rakt over ankan, hahaha! det var sa kul, och susanne var framme med kameran i exakt rattan tid och fick riktigt bra bilder!!! som jag bara maste lagga upp sen, men hon skulle lagga upp alla bilder pa FB sa jag far sno dom dar sen so fort jag kan! ;)

imorgon e det fathers-day, och da blirrre beachen !!! oljan i hogsta hugg och 2x faster tanning fran piz bruin so ska jag steka som aldrig forr, kommer branna arslet av mig..  synd bara att jag e beach 11 och inte 09.. haha! laddar in bilderna imorgon! sa do far ni se massa pa en gang, so dont miss it! ;)

GOD NATT ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0