natti natti

sitter med tandborsten i mun och ska lagga mig snart, har precis sett american pie 2 pa tbs och nu e sex and the city pa..

akte och shoppa pa tyrone mall och kopte mjukis dress pa victoria secret och ett lappglans, skulle vilja kopa body splashen som ni sakert vet vlka jag menar, (man kan fa 10 st for $40) men jag vet inte hur jag ska gora med min packning da, for dom vager nog ratt mkt da nar det e 10 st :S och sa kopte jag ett lipgloss dar ifran. men alskar mitt nya som jag kopte pa taxfreen fran lancome, den e suuuper bra!! ni vet dom dar hjart-formade? :) i recomend it!

vet inte vad som hander imorgon men pa kvallen kommer det massa svenskar som ska hit och forbereda infor midsommar och sa ska vi grilla och lite sant.. :)

kunde inte hitta ngn bild pa internat pa vad jag kopte sa jag lagger in en imorgon bitti, 

 GOD NATT ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0