ny dag nya möjligheter

ja, dagen igår gick lika snabbt förbi som fredagen, så idag får jag göra yttligare ett försök med att göra allt jag sagt jag ska göra.. vilket e handla.. haha

har precis ätit massa MASSA  knäckebröd, med avokado på, tomat och gurka, sen hade jag ägg på en oxå.
så nu är jag väldigt mätt, åt 2 morötter oxå, men dom äter jag bara för att få finare färg av solen i sommar, hahaha
ett tips, vet inte hur bra det funkar men det är ju alltid bra med vitaminerna annars. men jag har hörat att det ska stärka pigmentet eller något som gör att man blir brun.. haha

nu ska jag in till stan och shopppa lite som ni säkert har förstått, och antagligen träffa deborah och saris.

förutom det så sitter jag och lyssnar på radion oxå såklart ( som alltid), men tycker ni inte att dom har spelat sönder "beyonce - halo" för länge sen? den kommer verkligen hela tiden på alla kanaler, men visst e den bra, men det räcker med att höra den nåra gånger per vecka och inte 20 gånger per dag... tycker jag iallafall..

och lite uppdatering så är det bara 9 dagar kvar tills jag åker nu! 1V + 2 dagar.

hörs snart iden, kommer med något roligt snart! när jag kommer från stan finns det alltid skvaller om någon galen tant som har jagat mig eller en äcklig gubbe som smaskar i örat på en i tunnelbanan, ja vem vet vad som händer idag? :)

Stay tuned!


MARRY ME!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0