plain bagels

har inte gjort sa mkt mer idag, mer an att jag stadade o skrubba lite ;) sen har jag bara atit bagels, (som jag vet att jag sa att jag inte skulle ata!!).  det e ngt av det basta som finns, det maste ju vara det, MMM ! i love bagels! rostade.. mm!
tur att jag inte bor har, da skulle jag vara tillochmed tjockare an ja redan e!! skulle inte vara vacker syn! sa ni dar hemma kan ju redan forbereda er pa en chokladbollsformad-hanna nar jag kommer hem... so ni inte blir allt for chockade..
lemonad e nog oxa ngt av det goda som vi typ aldrig har i sverige..


tack for alla midsommarhalsningar allihopa!! om jag inte svara pa alla sms sa e det for att de blir sa grymt dyrt.. :/

imorgon ska vi fira midsommar hara, eftersom att alla jobbar o sa so firar vi pa en lordag.. ! sa da far ni lite midsommarbilder oxo :D

kanske gar till "sevan" snart o koper ngt mer onyttigt...  e diggi sugen men har inga o det gor det for dj""ligt..

C U! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0