Premiär!!

Hallå där alla spioner! (och alla icke spioner)
SÅÅ, nu har jag suttit och trollat klart med designen på bloggen för nu!
och är faktist väldigt nöjd! PS. ni ser väl min lilla övervakande spion uppe i hörnet som håller ögonen på dig Heela tiden?

Ledig imorgon!! så underbart, och nu har ju lovet i stort sätt börjat! och vädret kommer väl igång snart igen förhoppningsvis..!
Det man planerar blir ofta något annat, men så här har jag tänkt mig morgondagen iallafall till en början;


  • Vakna hyfsad tid, 9 kanske
  • Duscha och fixa mig för jobbet
  • Åker till stan mellan 10, 11
  • hinner köpa lite brejer till min florida resa (shampoo, balsam, krämer & presenter)
  • jobba till ca 19

Och sedan på kvällen efter jobbet vet man aldrig vad man hittar på..  ;)

Är jätte trött nu, så ska skynda mig i sängs så jag orkar med allt imorgon!

PUSS!

ska lägga mig och läsa lite i gossipgirl (all i want is everything) boken nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0