Pussch

David guetta pumpar ut från högtalarna här just nu, och börjar bli på taggat humör för dans ikväll hemma hos sofia. Hoppas det blir en rolig kväll, vilket jag inte skulle kunna tro att det nte kommer bli ;)

Och - sååå dricker jag lite te just nu, har ont i halsen, börjar bli lite smått förkyld tror jag. var jätte snorig imorse. intressant va?? haha!

funderar på om jag ska sova hos sofia om det går, elelr om jag ska be mamma komma o hämta mig ikväll.. det e så jobbigt att åka kommunalt hem på kvällen och man vill ju inte riskera att något läskigt händer i mörkret.. haha skoja, men man vet ju aldrig, det tar iaf 45 minuter från mig till Soffan från mig, för hon bor ute i vendelsö i haninge...

Vill ni veta något roligt??
Jo, jag såg faktist David Guetta när jag var på Ibiza i sommras! ( för er som inte vet vem han e så e han typ grymmaste DJ:n och spelar på festerna där alla dör för att vara på, typ.. )  ;)
tog en bild på honom när han stod och spelade, så ta en titt..! plus på affischern för en stor fest på Pacha i ibiza som var "hans".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0