scary movie, eller vart var vi?

shit assa, ni kommer inte att forsa eller ens inbilla er, men ska beratta!
som ni vet har det ju vart as varmt har och vi har haft heath warnings helatiden typ och inte en gnutta regn pa jatte lange, och sen igar, nar vi skulle aka over till Tampa o till ikea sa sag ni sma sma varme-blixtar lite har och var pa vagen dit, och vi sag lite groa moln pa langs avstand. vi gick in till ikea och at mat dar och sant iaf.. sen korde vi runt i  2 timmar for att fordriva tiden medans vi vantade pa att joel's plan skulle landa. och blixtarna har nu blivit allt fler och fler  och man ser dom allt oftare nu. och efter en stund pa flygplatren och hamtat joel kommer vi ut, och nar vi kor pa vagen hem borjar det att osregna. vi kommer hem och det regnar inte ett dugg(alltid bara i tampa men inte dar vi bor i st.pete typ ). jag borjar skramma upp jessie lite for det blixtrade fortfarande jattemycket, och jag sa att jag sag folk utanfor fonstret och sant, (haha) sen helt plotsligt hor jag att det borjar lata jatte mkt dar ute o tanker, okej nu regnar det, vi gar ut o kollar.. och just da springer jay in genom dorren pa baksidan dar vi stod och skriker: Hey guys you gotta see this! com out to the frontporch! och vi springer dit och kollar sa klart, och vad ser vi?!!
(precis innan hade alla lampor i huset borjat blinka sa vi hade precis stangt av alla lampor och satt pa TV ist)
jo nar vi star i dorroppningen, ALLT e heeelt morkt, grott-svart konstigt ljus fran ovadret, det blixtrar och regnar sa in i 17 och gatorna e stora forsar nu, och varldens vind kommer, (NEJforesten, inte vind, mer en hurricane) och den kannsla, shit vad radda vi blev, den drog tag i dorren, traden bojersig, ett trad precis bredvid varat hus ser vi aka ner, och det anda jag tankte do var, okej nu kommer en orkan och drar med oss och vi kommer dooo!! utan att ens hunnit komma ut fran dorroppningen forsoker alla att komma in fort som f*n och jag slog o ryggen och jay kampade med att forsoka fa igen dorren. har fattade alla att det var ngn allvarligt pa gang och springer in i huset, och da gar ALL el, och det blir kolsvart, barnen (jessie) borjar stor skrika o grata, (hon som e radd for allt) och ingen AC och det kommer bli huuuuur varmt som halst. vi sprang runt och tande ljus, och oskan skakade hela husen och klocka e over 12 och annica ska upp och jobba snart o barnan va trottaa, alla lagger sig hurrer om buller i vardagsrummet... och vantar och vantar.. det e vardens liv utanfor fortfanarne, och man horde ambulanser och brandbilar fran avstond.


Kan saga er att det kanske inte later laskigt alla, men DET VAR DET! det var rena rama skrack filmen dar ettt tag.

ska se om jag fick ngr bra bilder, isf lagger jag in dom snart.


ska ner till down down nu och cykla runt!!! 

PUUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0