town today

Sitter vid matbordet och äter havregrynsgröt just nu, med russin i, MMM ! så gott!
fick tipset av Sofia förut, Tack så mycket! :)
gick upp halv 9 ungefär och tog en dusch, ska in till stan snart och kolla lite grejer jag måste köpa innan jag åker, bara 11 dagar kvar nu!! tips på något spec altt ta med så skriv en komentar! :)

Jag hoppas bara att flygresan går som den ska! Är inte så himla orolig som jag vart förut men klart man tänker; tänk om mitt plan stöstar!
Det måste ju vara en av de hemskaste mardrömmarna, att störta i havet med ett flygplan! så hemskt bara! tänk alla människor på det där air france planet?! HEMSKT!
air france hade tydligen fått bomb hot på ett annat flyg någon dag tidigare.. lite läskigt. och vrak delarna dom hittade i förrgår eller när det var, som dom trodde var rester från flygplanet var tydligen från ett fartyg..

228 människor begravda i atlanten.. alla familjer som sörjer, det var en 5 årig pojke från brasilien som skulle hälsa på sin mormor i frankrike, Stackars människor. tycker vi ska ägna en tanke åt dem som om kom..


men nu ska jag springa till bussen!! fick lite brottom sista minuterna nu! adios :)
här får ni morgonens låt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0