11 dagar kvar

ligger hemma hos min syster just nu i hennes sköna soffa, har legat och lyssnat på massa gåtor och "roliga historier" av theo och felicia, men börjar bli lite segt nu. 

arbetsdagen idag är klarad, och lite extra pengar att gömma undar till resan har kommit in.. det var en bra dag idag, men väldigt mycket att göra, och blev rätt sen, kom hem typ halv 9 och tog en rekord snabb dusch o bytte om och lämnade lite käk där hemma, sen sprang jag raka vägen ner till älvsjö eftersom jag missade bussen precis innan, haha¨

juste, missade bussen imorse oxå haha, det e så det år när man går in och ska blogga lite snabbt, men var ändå i god tid på jobbet, därimot köpte jag aldrig det jag hade tänkt..

det bästa under dagen var ju bussresan på morgonen på väg ner till älvsjö, och precis innan vi kommer fram till älvsjö ropat chauffören ut; " Vi är straxt framme i älvsjö, temperaturen där är ca 10 grader och lite molnigt, tack för att ni valde att åka med denna linje och ... bla bla bla" precis som ni vet hur dom gör på flygplan innan man landar?! hahaha
han var jätte rolig, och alla på bussen började skratta haha
plus att jag måste tillägga att när jag klev på bussen så lyssnade han på tupac, e det en chaffis med stil eller vadå?? haha!

det är sveriges nationaldag imrgon och det ska vara firanden i skansen och vid slottet vet jag att prinsessan kommer att vara och det skulle vara lite festligheter fick jag höra idag av en turist på jobbet som var ifrån Schweiz.. hon viste t.o.m. mer än mig! haha lite pinsamt när e e jag som borde råda henne att se olika saker som turist!

åt nyss en smarrig tigerkaka som Theo hade bakat :) och smarrigt grönt, vanilj te.

men ska nog föröka ta ett fotbad imorhgon med mamma o be henne fila mina fötter (A) och sen kanske till stan o inhandla det jag inte gjorde idag.. 
 vet ni vad jag såg mer idag???!!! att marabou har kommit med en special smak för isommar, med jordgubbar!! som jag bara MÅSTE ha ocg ge till min moster och dom i Florida!! en har inte hittat den någon stans!!! ;( så om ni vet var man kan köpa den så säg det!!! :)
här e den iallafall, o har hört att den e skit god!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0