uppdrag marabou

sitter här vid bordet åter igen, och gissa vilken låt som e på radion SÅKLART? svar ; Halo, vilken annars? den e ju den ända dom spelar ;D

iallafall.. idag var jag istan och fick iallafall några saker gjort ;) var med saris, o vi letade igenom alla affärer i stan efter marabou sommar edition med jordgubb, men nada heela stan, när vi hade kommit långt upp på rådmansgatan så kom vi in i en ICA där dom hade, men som var slut!!

Tillslut tog vi tuben hem, men innan hoppade vi av vid coop forum i västberga för de e feett billig choklad där (200g för 15), så vi gick dit, och tro det eller ej, och där står stoooora travar med marabou 200g av alla sorter, och även sommar editionen!! Lyckliga eller vaddå??! vi nästan skrek av glädje! eller för att vara ärlig kanske vi t.o.m. gjorde det, kommer inte ihåg faktist, men MYCKET möjligt.
eftersom dom inte har marabou i usa så köper jag alltid med mig det till min moster som jag brukar hälsa på på sommrarna,så jag köpte såklart en av varje sort, inklusive sommar smaken! ;)

senare åkte jag ner till linda och var hos henne ett tag och kollade på min älskade systerdotter som bara är en och en halv vecka! hon e världens sötaste BTW.. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0