y-day

vädret är fortfarande ur uselt, och det var inte så jätte mycket bättre igår.. så jag åkte inte till jakan för att träffa folket från klassen, blir så omständigt, för det ligger rätt långt ut, och sen skulle hennes mamma ändå komma efter en timme så jag hängde med mina beloved friends in Solberga, o vi var hemma hos sarre-marre först, där fick vi pankisar av hennes nsälla styvpappa, sen gick vi ut ett tag men återvände efter någon timme, då kollade vi på F.R.I.E.N.D.S och ugly betty, och glassbilen kom i rätt tid så vi fick varsin smaskig knatte glass oxå ;) 

sen blev det en springtur ner till älvsjö för att hinna i tid till Desperate hos min syrra, men när jag kom in till henne fasnade jag vid lilla Celine (hennes dotter på 1½ vecka) och ni vet ju hur man blir framför bebisar, man kan verkligen inte sluta gulla och pussa på dom! iaf inte jag.. hah


så jag hamnade tillslut framför tv efter första pausen, med en tekopp i handen! :) mysigt mysigt. vid 12 tiden han jag somna till typ 15 min och var skit trött när man låg i soffan, men tvingade mig upp och tog en promenad hem för att kunna vakna i min egna säng idag.. ett gott val av mig.!

Mamma köppte Pucko-glassen från glassbilen igår, så ska nog ta och smaka på en senare idag! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, ja det var tanken!;) Den blir också mycket enklare att ta med sig än min gamla bärbara:P

Jag vet många som vill följa mitt år i Alaska så jag ska försöka blogga så mycket som möjligt:D

2009-06-10 @ 15:17:24
URL: http://hannasord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0