you'r soo 2000-and-late

kom precis in fran en morgon promenad, och kom hem heeelt svettig, inte for att det var anstrandande eller att jag e varsta sport-fonen och kutade sa svettet rann, nej for att det ar sa himla fuktigt! och varmt sa klart, kan saga att dom jag motte langst "laken" som jag gick runt, dom var riktigt svettiga, da menar jag RIKTIGT! man kunde tro att do kanske hoppat i i dammen eller vad det kallas, men eftersom det finns skyltar som sager : "varning for aligarorer, mata ej" eller ngt i liknande form, sa kan vi nog utga fran att dom inte gjort det.  (men det finns inte ngra aligatorer dar, bara massa skoldpaddor och annat).

satte pa mig min VS- dress och fotade bara for att ni skulle fa se hur den ser ut, men den har tryck pa ryggen men oxo ja ja..

(haha vet inte vad det e for stallning med armen och bla bla bla, men tankte bara lagga in en bild sa ni fick en humm och hur den sag ut)

GLAD MIDSOMMAR PA ER ALLIHOP OXO FORESTEN!
vet inte om det e idag eller nar det e men jag fick ett glad midsommar sms fran emma sa skyll pa henne annars, vi ska fira pa lordag har iallafall!

nu ska jag stada lite hara :) sen blir det frulle! 
igar blev det min favvis; Bagles and cream cheese :D 
men det e ju inte sa nyttigt, sa idag for det bli ngt annat, apple eller ngt :)

och nu MASTE jag ga, for jag haller pa att avettas ihjal har i min rosa dress :P jag som precis duschade..

Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Haaannaa Liiiiiid

aso motherfucker, du vet väl att det sitter ett antal människor hemma i sverige och är fett avdunsjuka på dig just nu :(

2009-06-19 @ 16:52:06
URL: http://lajdman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0